CDS

Collect Delivery Service


Klachten over bezorging

CDS gaat vanzelfsprekend met de grootst mogelijke zorg om met uw pakketten. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft over de bezorging. In dat geval staat onze Customer Service Agent voor u klaar.

Eenvoudig uw klacht melden

Heeft u onverhoopt een klacht, meldt u deze dan bij onze Customer Service door een e-mail te sturen naar . Vermeld in uw bericht de volgende gegevens:
  • Pakketnummer
  • Verzenddatum
  • Gegevens ontvanger (naam, straat, postcode, plaats)
  • Gedetailleerde omschrijving van inhoud en waarde van het pakket
  • Omschrijving van uw klacht
  • Uw contactgegevens (naam, telefoonnummer)

Onze backoffice neemt uw klacht dan direct in behandeling (op werkdagen van 08.00 - 17.30 uur). In sommige gevallen is aanvullende informatie nodig om het onderzoek te starten, zoals een verzendlijst/-label, factuur aan ontvanger of verklaring van de ontvanger. De backoffice neemt indien nodig hierover contact met u op.

Behandeling van uw klacht

Wij streven er naar uw klacht zo snel mogelijk af te handelen. Bij sommige problemen hebben wij echter enkele dagen nodig om een definitieve reactie op uw klacht te geven. Wij houden u (met name) via e-mail op de hoogte van de status van de behandeling van uw klacht.

Afhandeling niet naar tevredenheid?

Wij doen er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk en natuurlijk naar uw tevredenheid op te lossen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze reactie of de termijn waarbinnen u ons antwoord ontvangt. In dat geval kunt u contact opnemen met de Manager van het betreffende depot. Hij/Zij bekijkt uw klacht dan nogmaals in detail en neemt, indien nodig, verdere stappen.

Verdekte schade

Ondanks alle goede zorgen kan het voorkomen dat een product beschadigt uit een pakket komt terwijl U aan de verpakking geen schade kunt zien. Het betreft hier een verdekte schade.

Meldingstermijn

Wilt u een verdekte schade bij ons melden? Dan dient u rekening te houden met de meldingstermijn van één week (inclusief weekenden en feestdagen). Meldt u het buiten deze termijn dan moeten wij aannemen dat het pakket in dezelfde staat door de ontvanger is ontvangen als waarin het is verzonden. Wij vragen u bij melding van de schade het pakketnummer, de aard van de schade en foto's beschikbaar te stellen.